Friday, May 22, 2009

LOL

mul on j2lle kaks tundi vaba aega... et lebotada ja netis suumida..AHEM Kumonit 6ppida!Oohara l2ks mingile business tripile.. japs j2i 2ra... ja selfstudy on
j2rgmine...
Aaga praegu oli j2lle uks lol moment xD
Mingi lamp tuup tuli minujuurde... 3 aasta maan...
lehvitas mulle.. utles ``Hi! I`m ...(cant remember) You join art club ne..Megumi is also there.. I am Megumi`s boyfrendo. (no idea who Megumi is ) *peacesign* *smile* *wink* Yoroshiku xD Bye.``
Nummmiii xD Maitea... ilmselt see Megumi vms.. oli 6elnud oma boyfriendile et ma joinisid art clubiga... ja boyfriend arvas ilmselt et me oleme ilged tomodachid... ja nuud boyfriend tahab ka tomodachi olla.. xD aga lihtsalt nummi.
Ja muidu t2navapeal ka... p2ris tihti on koolivormis 6pilased.. mingi Tsikk ja tema boyfriend nt... Tsikk n2eb mind.. vaatab korra.. muksab boyfriendi et ta n2eks ka... ja siis nad koos lehvitavad mulle.. SEST ma olen koolivormis gaijin -.-

Siin on ilgelt palav... niitore oleks kui ma saaks nati p2ikest siit 2ra saata teile Eestisse :)


Aaa... xD T2na PE`s.. mu klass oli statkal.. me jooksime nati.. ja siis muuzisime... ja siis m2ngisime jalkat... aaga statkal oli veel 3 aasta mingi klass.. Uhes6naga mingid poisid lennutasid miu poole lendava taldriku.. (maiteakas kogemata v6i meelega) ma siis lennutasin tagasi... ja uks karjus mulle Sankyu. ja p2rast seda ma kuulsin kuidas nad k6ik harjutasid Sankyu utlemist.. et kuidas oleks parem olnud :D haaaha...
Jalka m2lgimine n2gi nii v2lja.. et k6ik seisid... uks tsikk l2henes pallile.. l6i korra jalaga mooda.. ja sis l6i pihta.. pall veeres nati.. ja k6ik seisid ikkaveel .. ja vahtisid kuhu pall veereb... o.O
Ma ootan juba j2rgmist artclubi :D
teisip2eval.. Sest esmasp2eval j22b kool 2ra.. :D maaan.. aga selleeest peame laup2eval kooli minema.. maitea miks.. aga siiis on meil kokandus.. ehk siis k6ik on hellokitty p6lledega (poisid ka ilmselt) ja suumivad makisid...
Chiiii^^
Iga p2evaga l2heb elu huvitavamaks.. :Daga... o.O Ma igatsen Caesari salatit!
Byeees.

2 comments:

Kristiina said...

jouu

ma kuulsin et mingi osaka ja veel mingid osad seal kesk-jaapanis on koolid kinni pannud. sa vist ei ole p2ris seal kandis. aga mingi swine flu skeer on j2lle lahti.
2ra lase kellelgi endale peale k9hida :P

fuh pohmakas on. saad aru ma l2ksin mingi kell 2 magama ja kell 8.30 2rkasin yles. pededele.

naud seda kuumust. eesti suvi on ju teadagi pededele. mina kyll nii igatsen florida palme :P siin on supertuuline ja mingi vahelduvalt vihmane ja p2ikeseline iu

Mo said...

HAHA xD ma naeran end herneks:D:D väga naljakad feilid:D aga tundub, et jaapanlaste jaoks pole.

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com