Friday, May 29, 2009

Random :/

Uleeile oli nats n6me... Ma j2in sellest bussist maha mille peale ma p2rast v6rku alati jooksen.. Ma pean v6rgust pooltundi varem 2ra minema.. sest kui ma sellest bussist maha j22n siis on ebamaan. J2rgmine l2heb 2 tundi hiljem.. Uhesonaga.. ma j2in uleeile sellest maha.. ja hakkasin jalgsi Soga stationi poole suumima,.. Ei olnud hea idee... Mingi pime oli juba.. (aga pime on norm.. jaapan on uldse v2ga pime.. migni 6 ajal l2heb suvel ka juba pimedaks) ja siin on uldiselt turvaline... ringi liikuda... Tokyos on kuritegevus ilgelt palju kasvand viimaselajal.. aga siin Chiba kuljeall on k6ik maanid.
aaga jamh... Mai tea kui palju on koolist soga stationini.. aga buss s6idab 20 minutit...
Ma siis k6ndisin.. lootsin et leian mingi poe vms kus saab kaardiga maksta.. sest ma olin viimati kell 12 p2eval bentot soond (bento on karp mille hostmom alati hommikul valmis paneb...
k6ht oli megatuhi...

- j2tk homme-.. loodetavasti..
praegu l6ppes selfstudy niiet peab jooksma.
ebaman.,


-j2tk-
siis mingi 5 kildi p2rast leidsin mingi poe... ostsin onigiri jms..
ja siis matkasin edasi bussipeatuse poole... Tegelt tuju oli hea sest 6htu oli ilus ma kuulasin head jpop`i :D ipodist.. ja oli groovey.. a rongijaama j6udsin ma mingi pooleteist tunni p2rast..... o.O
rongijaamas istusin kohe pingile maha tegin nati venitusharjutusi.. ja siis tuli rong... J6udsin kisarazusse... Kisarazu rongijaamast koduni on ka mingi 2 kilti.. ebaman.. ma siis kannatasin 2ra ja kui ma koju j6udsin olin megav2sind ja n6me oli olla... onigiri p2rast oli k6ht ka enamv2hem t2is ja hilja oli ka juba... tsahtsin v6imalikult kiiresti magama minna.. Aga niii kurb Okaasan oli k6ik toidu mulle lauapeale serveerind.. v2iksed kapsarullikesed kokku s6lmitud ja lihapallid... Mul oli niii kahju... aga ainus asi mida ma teha tahtsin oli magada.. siis ma utlesin okaasanile et t2na ei vaja..(今日いらない) r22kisin paar s6na p2evast ja l2ksin tuttu... aga okaasanil oli ilgelt pettund n2gu.. umb selline et mulle ei k6lba tema toit vms.. Tegelt ta teadis et hilja on ja ma tahan magada jne... aga lihtsalt see n2gu oli nii o.O *gets bricked* aga j2rgmine p2ev olid mul kapsarullid ja lihapallid bentos.. niiet polnud hullu midagi :)

Eile ma kirjutasin 6 wordi lk lambist teksti.. Ma arvan et homme t6mban neticafesse.. ja uploadin... hihi :D aga see on v2ga random.. Oleks veel niiniiipalju kirjutand aga no maarvan et 6 lk pl2ma on juba liigapalju.

Olge maanid.

3 comments:

Mõttekääbus said...

Kuule, ma saatsin sulle kogemata jälle gmaili... jobu eksju. Ma vannun, et ma copysin õige aadressi, aga peale saatmist näitas ikka seda

Christian said...

Kas ka varsti on võimalik mingeid pilte näha? Sa pole juba ammu uploadinud? :)

liisaandra said...

Hoolimata sellest, et ma Sind ei tea, on lihtsalt ÜLIhuvitav lugeda seda blogi ja kaasa elada ja ma arvan, et 6 lk Wordi teksti oleks mu jaoks samuti väga põnev :). Edu Sulle sinna kaugele! :)

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com