Sunday, January 3, 2010

tuli tahtmine kirjutada tänasest.

Käisin churchis täna JLH!
k6ik tulid vastu ja ütlesid Omg täna on su viimane päev siin.. !!
rääkisin niii nii paljude inimestega tänase päeva jooksul.. Ma ei mäletagi nimesid :D suhtkoht. Üks tüüp andis mulle väikse shokolaadi :) Tomo-kun andis happy new year kaardi.. isetehtud!! Tyson t6i mulle Austraaliast Vegemite'i (v6ite googeldada) Kallistasin nii paljudega.. k6ik ütlesid et samishiii!! ja soovisid edu ja k6ike. Tyson ütles et.. DOn't You DARE leave without me :D ma siis ootasin ta ära.. Ta v6ttis 20 inimest endaga kaasa.. minu ka :D läksime randomilt India restorani :D mul polnud muidugi 6rna aiugi. Seal tehti mulle maaan 6htusöök välja. ja anti kingitus JLH t-särk ja k6igi kirjutatud message'id! kirjutasid et we're happy to have met you ja et oli fun siiamaani.. ja et Lähme veel kunagi koos disneylandi! *the craziest disney gang* :D haha siis joonistati igast asju jne.. oehh. niitore.. ootasime mingi tundaega toitu sest mingi üle 20 inimese tungis randomilt mingisse mitte eriti populaarsesse india restosse sisse :D haha
aga sai l6putult rääkida.. Mulle öeldi toost ka. Et We love you and we are waiting for you here. You have a spot here you can always come back! you have to come back. Thank you.. etc..
Nuunnnuuuu!!! mul tuli jälle pisar silma. m6tlesin et kui lucky ma ikka olen.. et ma selliste inimestega kokku sain puutuda. Olid ajad. My dear international friends!!!
LOVE UUU!!

6 comments:

Anonymous said...

Sa küll ei tea mind, kuid ma olen su blogi järginud truult terve aasta ning seda on olnud ja huvitav lugeda - sa kirjutad väga hästi! kas oleks võimalik paluda, et sa teeksid paar postitust ka juba eestis olles, näitamaks, kuidas sa oled eesti eluga kirjutnud vms - keel, söök jne. aitäh selle vapustava blogiaasta eest! :)

Anonymous said...

oih. palju trüki vigu - peaks olema: kuidas sa oled eesti eluga HARJUNUD vms

liisaandra said...

Su blogi lugeda oli väga põnev. Eelmine postitus tekitas minuski sellise "awwkuinunnutahaksmõnepisarapoetada"-tunde. Sa oled tõesti õnnelik neiu, et sattusid sellisesse kohta selliste toredate inimeste juurde. :)
Edu, jaksu, päikest!

Elisabeth said...

OEhhh Niii tore et te anonüümsed lugejad endast märku annate :D haha Kirjavigasid pole küll m6tet MINU jaoks paradama hakata :D i'm the king of all typos.^^ ma saan k6igest suurepäraselt aru ;)
Ja eestis jah.. kindlasti tuleb väike igatsus peale.. ehk siis vaatan tagasi aastale ja kirjutan midagi ;) Aitäh!!

Lilith said...

Vabandan ette, et pole endast üldse märku andnud. Lugenud olen ikka, lihtsalt pole suurem asi kommenteerija :D
Niisiis - HEI!!! *virtualhug*
Täiesti sürr mõelda, et sa tuled tagasi juba Jaapanist, kuid ma kohe-kohe sinnapoole teel.
Pean küsima, millal Tallinnasse saabud? Võiks kokku saada, saaks muljetada ja puha. Tuleks kasvõi lennujaama vastu, aga mul juba silme ees näha, kuidas väsinud Liisut võtab vastu niigi suur rahvamass :D
Pea vastu nüüd koduni ja ole tubli!

Elisabeth said...

Hahaaaa :D Tegelt on nii et ma palusin k6igil mitte vastu tulla.. sest ma saabu kell 1 öösel :D ja kuna ma olen ilmselt väsind siis ma ei viitsi kellegiga edasi pittu minna :D hha.. ja siis inimesed ei saa enam tagasi sest bussid ei käi ja igast jama on :D lol
küll aega k6igiga kokku saada jne.. :P jah v6iks küll muljetada jne ükskord.. aga siis meili v6i midagi :D Sa ikka lähed Jaapanisse? o kindel jah :P Lahe. Imelik m6elda jah. et mul juba läbi.. ja sul on see k6ik ees :D edu!

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com