Wednesday, January 13, 2010

Byebye Japan!

Lahkumine:
Suumisime lennujaama :D mul oli 13ülekilo.. Pidin k6ik riided maha j2tma hahahaaa :D Andsin perele.. nad saadavad j2rgi. (means saan 3 kuu pärast kätte :D ) :/
S6brantsid tulid ka lennujaaama... J2tsime uüvasti. V6i 6igemini ütlesime Matane! (seeya later) sest see polnud kindlasti viimane kord kui me üksteist nägime...Nad hakkasid nutma.. ja siis ma ka nutsin.. siis nutsime k6ik koos haha.. L2ksime checkin'ist läbi.. mulle veel lehvitati l2bi igast akende ja pragude :D L2ksime koos Maia ja paari sakslasega. esimene lend oli kella 12.45 kuni 17.15 Pariisi! tundus ainult 4 tundi.. tegelt oli 12ja pool. Sest aeeg j2i seisma.. reisisime ajas tagasi :D
Teleport!! ma ei r22kind mitte kellegagi s6na inglise v6i eesti keeles.. Ja Maiaga! rääkisime terve tee jaapani keeles :D haha Eesti keelt ei osand ma üldse. siiamaani tegelt ei oska eriti :D
aaga jah pariisi lennujaama j6udes olime illgelt v2sind juba.. tirisime oma hiiglaslikke k2sipagaseid ringi :D
Lennukis olime kohtunud ühe toreda jaapani tüübiga.. Shohei :D ta r22kis et ta tahab kunagi eestisse driftima tulla :D autodest r22kisime.. Ja reisimisest jne :D jaapani keeles ofkoors. Ja siis p2rast ta tiris pool aega mu kotte mööda pariisi lennujaama ringi :D aww. Ja n2itas kus on D wing vms :D meil l2ks dwingist mingist gate'ist j22rgmine lend. Seekord Soome! kusjuures see lend mis tuli japsist pariisi.. Me n2gime kuidas ta üle eesti lendas :D feiil. Üle eesti pariisi siis tagasi soome ja siis eestisse. õõõ
Soomes oli KÜLM!! siis panime veel pol tunnikest sliipi... ja tuli eesti :D Kohvrid saime ka ilusti kätte... minu kohvrist voolas 6lut välja haha.. Jaapani 6lu l2ks kohvris katki :/ kahju.
nägin emat isat esimest korda :D ma ei osand mittemidagi öelda.. ei tere ega midagi :D olin lihtsalt vait... Ema isa hakkasid mind küsimustega pommitama :D ma kutsusin maia appi.. mingi Maiaa~ Tasukete!!!(help)
lol... ok siis v6tsime m6ned pildid.. :D ja oli kojuminek :D haha isa oli vahepeal uue auto omale suumind.. ma ei tundnud ära milline see meie auto on haha
Koju minek oli väga sürr.. ma olin vait üritasin eesti keeles selgust saada.. Vahtisin aknast välja.. Mitteühtegi inimest.. Ainult hanged o.O väiksed majakesed.. :/ siuke tunne nagu oleks kas p6hjapolusele sattund.. v6i lihtsalt ajas tagasi mingi m6ni sajand.
j6udsime koju .. mna ikka harjutasin oma keelt.. K6ik sebisid ringi.. ma pakkisin kohvrit lahti jne.. :D v6tsin igast weirde asju kohvrist välja... mingid dangod ja ankod ja muud jaapani maiustused :D ja sushialuseid ja yukatasi :D lol
Hässti imelik oli! Ei teadnud kas olen nüüd happy v6i sad et kodus. Lihtsalt nii imelik oli. Aga siin viimaste pöevadega olen vist ära harjunud juba :D Jetlag on awesome. :D ärkan normaalsel ajal üles.. :D lähen vara magama ... K6ik on norm.
Hehe.. Homme lähen kooli!!! JEa.

4 comments:

Mo said...

Ma ju ütlesin, et sa ei oska eesti keelt kui tagasi tuled:D:D

Tahaks teada, kuidas sa rääkisid oma esimesel päeval eestis XD!

Christian said...

Je je je blogi sissekanne:P Loodan, et pole viimane, et saan veel näha siin vähemalt ühte postitust veel;) :P

Anonymous said...

aitäh, su blogi oli oivaline lugemismaterjal! loodan, et teed mõne aja pärast postituse, kuidas sa eestis kohanenud oled... (toit, keel, kool jne)
AITÄH SULLE SELLE VAPUSTAVA AASTA KIRJELDUSE EEST!!! :)

Marleen Valdmaa said...

Eesti tüdruk suures Jaapanis... üsnagi hirmuäratav , aga nagu ma aru olen saanud siis sa kohanesid seal ikka päris hästi ära ja ma kujutan ette kui lõbus sul seal japsidega koos oli olla, said sõpru, külastasid igast poode, ja siiski üks suurimaid riike on jaapan eks ,kui ma Jaapaisse saaks siis .. esimesed nädalad ma ei saaks jaapani keelest arugi pmts jah .. :D, aga vedas sul et said sellise kogemuse! :)

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com