Saturday, January 2, 2010

Kodu juba paistab.

Niisiis.. Üritaks veel viimase sissekande teha siin blogis enne kui eestimaa pinnale saan ja blogi nimi oma m6tte kaotab...
Veel üks nädal tegusat jaapanit!
K6igepealt natuke viimasest koolipäevast mis jääb mulle vist elulõpuni meelde.
Hommikul magasi pool tundi sisse... suumisin end valmis veerand tunniga :D ei j6udud süüa.. kähku ratta peale ja täie poweriga väntama.
Vändates m6tlesin kuidas ma praegu hukatusse suumin.. K6ne oli kirjutamata, p6lv värises... Olin peatselt nägemas oma kalleid KALLEID Meitokukaid VIIMAST korda!
J6udsin kooli.. algas nagu tavaline päev.. Jäin aiult paar miutit hiljaks aga oldi juba j6utud alustada.
Veits räägiti eksamitulemustest.. jagati k2tte j6ulukodutöö jne..
siis hakkas maavärina korral evakueerimis6ppus. K6igepealt k2is k6vasti TTTRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!! siis k6ik ronisid nende pisikeste laudade alla.. :P 5 minutit muuzisid k6ik laua all.. ma kirjutasin oma k6net :) Siis l2ksid k6ik ridade viisi korrektselt uksest v2lja statkale. Seal rivistati klassid 2ra.. paljud hüüdsid mulle ERI! Heeey! ja lehvitasid..
Küsisin Elmolt kas ta viitsib mind k6nega aidata :D paanitsesin suht. No ja ma siis ütlesin et mis ma öelda tahan k6nes.. ja Elmo aitas mul vormida. Siis migi aja pärast läksime k6ik tagasi klassidesse.. ja hakkas koristamine. Ma ei koristanud (mul oli lubatud mitte koristada :D haha) sest ma kirjutasin k6net. Tegelt pooled ei koristand.. ja eriti ei olnud ka koristada... me niisama tsillisime klassis suht. enamus chattisid...
sain siis l6puks k6ne valmis.. Siis läksime k6ik toolidega saali. Ma pidi k6ige l6ppu istuma sest mul oli vaja k6net pidada.. Mu k6rval istuvad paralleelklassi poisid küsisid et Kas sa lähed juba ära? :) nummi. ütlesin et jah.. pean k6net ka pidama haha.. Minu k6ne oli k6ige viimane asi aktusel.. Et oleks piisavalt aega narveerida..l6puks.. 6petaja kutsus mind saali 22rde.. ütles You're next! siis pani pulss lakke.. aga m6tlesin et ad on ju k6ik minu nummid Meitokukad! they love me I love them.. cahet pole kuidas läheb. Peaasi et saan öeldud mis ma öelda tahan!.
Siis läksi lavale.. k6ik plaksutasid. Direktor andis mulle diplomi. t2nasin ja pidin k6net pidama hakkama. Ütlesin et ongi l6pule j6udnud see aeg siin Meitokus.. ja et ma ei suuda uskuda et see niii kiiresti läks. Rääkisin siis veel ühistest mälestustest koolifestivalil ja Okinawal ja tänasin k6iki selle eest et nad mind igal hommikul naeratusega tervitasid. Soovisin neile edu, j6udu ja jaksu.. ütlesin et kunagi kohtume äkki veel.. ja et ma ei unusta neid! tänasin 6petajaid.. ja l6petasin k6ne lausega Minna daisuki :) (i love you all / i like everybody) mille peale muidugi poisid vilistasid.. ja k6ik plaksutasid ja tegid lärmi :D haha
sel hetkel polnud mul enam 6rna aimugi mis direktor oli mulle öelnud.. kui ta diplomit edastas.. ma olin nii konsetreerunud faktile et mu seljataga istub tuhadeid inimesi k6ik mind vaatamas :D Ueda sensei tegi m6ned pildid ka.
Läksin lavalt maha.. Direktor tuli mulle järgi ja ulatas selja tagant nii et keegi ei näeks mu diplomi MILLE MA OLIN LAVALE MIKROFONIPULTI UNUSTANUD!! hahahahaaa .. tüüpiline :/
siis t6usid k6ik püsti ja hakkasid oma klassidesse voolama.. M6ned tulid minu juurde ja ütlesid et mu k6ne oli niii hea jne :) ja et tavaliselt on alati vahetus6pilased inglise keelt kasutanud k6nedes. aga et mul oli puhas jaapani keel. (ma isegi ei m6elnud inglise keelele k6net kirjutades. Ma m6tle jaapani keeles.. Inglise keel on täitsa teine asi.. kasutan seda ainult pühapäeviti Tokyos.) mnjh..
Läksime klassi.. 6petaja rääkis viimased olulised asjad järgmisest 6ppeveerandist.. Ja siis andis 6petaja s6na klassivanemale 'Sugayale'. Ta siis ütles et meie klassis on vahetus6pilane kes läheb varsti koju. ja tänas mind et ma nende klassi tulin ja eesti / maailma kohta rääkisin.. vahest ka inglise keelt 6petasin.. Ja siis kutsus ta mind klassiette.. (nagu sünnipäeval eesti algkoolis) tooli peale istusin.. Ja siis hakkasid k6ik klassikaaslased järjest püsti t6usma ja minu kohta midagi ütlema.. :) esimesena.. vist.. ütles Tsumurai-kun.. Tänas mind. ütles et oli l6bus! ja et ära unusta meid .. ja et ma annaks endast parima ka eestisse j6udes edasi 6ppides.. elus.. :) aww.. Teisena ütles Luna et niipalju mälestusi on sellest aastast.. et t6esti subarashii (wonderful) et ma siia klassi tulin ja aitasin teda ja et me nii headeks s6pradeks saime ja siis ta hakkas kokutama.. ei saand enam rääkida.. ja hakkas nutma.. Sellepeale mina muidugi.. hakkasin ka nutma.. Mul oli juba sugaya k6ne ajal utt kurgus... Siis kui kolmanda inimese juurde j6udis siis ma eriti ei näind enam.. olin nagu purskkaev.. jatänasin neid läbi nutu ikka.. haha osad ei osanud midagi öelda.. Mu k6rval ituv Hirata vaatas mulle otsa kurvalt.. Siis l6i minuga HÄÄSTI k6vasti plaksu :D siis k6ik vaatasid et äh ei ütlegi midagi vä.. ja siis ta l6i teise korra ka plaksu haha:D Ja Koseki ütles et.. -20 ha hontoni samuiyo! (-20 on t6esti külm juu!) (ma olin talle kunagi varem öelnud et eestis on -20c hetkel) ....Minami ütles et tal oli hea meel et mulle Kato Miliyah meeldib ja et ta loodab et ma kuulan tema muusikat edaspidigi eestis.. Soovis edu ka loomulikult... Tsukada-kun ütles et järgmine kord lähme mingisse manga kohta koos :D lol k6ik naersid...

Niimoodi jätkus kuni 35nda inimeseni :) haha siis ütles sugaya veel paar nummit s6na :D haha.. Ja siis pidin mina k6net pidama.. Ma siis ütlesin läbi nutu et te olete niii armsad :D aitäh! ma ei unusta teid kunagi.. ja et Kohtume kindlasti kunagi veeel! ja et ma ootan teid k6iki külla eestisse jja et ma kindlasti 6pin japsi edasi jne.. haha
Siis tuli Anna ja c6ttis 6petaja laua alt suuure Loft'i koti välja.. TÕESTI suure. ja andis mulle.. Kingiks.
ma ikkaveeel nutsin ja m6tlesin et kuidas mul tegelt vedanud on et ma siuksesse kooli sattusin.. selliste klassikaaslaste sekka.. oeh.
läksin kohale.. 6petaja ütles paar s6na. Soovis mulle edu.. ja et ma olen tema klassis 4s vahetus6pilane.. ja et ma olen siiamaani k6ige parema jaapani keele oskusega :) Maan! ^^
siis l6petati tud.. Ja siis tulid järjest k6ik minu juurde.. olid hästi kurvad.. kallistasin m6nega.. anna tahtis mulle veel midagi anda.. leidis ühe kurgukommi koti p6hjast haha nii nunnu :D andis selle mulle! sis youko otsis kka.. leidis taskust nätsukommi.. anti k6ik mulle! Appii.. ma nutsin ikkaveel.. Siis tegime k6ik pilte häästi palju.. k6ik tahtsid minu nutust nöägu omale telefoni haha..:D poseerisime siis ja k6ik v6tsid järjest telefonidega pilte.. mul oli nina tatine ja VÄGAväga punane.
Siis läksid enamus koju.. Ütlesid et Mata asobou ne!! Meeru shiyo!
Poisid hüüdsid ukse vahelt ADIOS!! ja lehvitasid kurva näoga.. hah nummmi.
(Selle Adios'iga oli vahepeal mingi inside joke.. maitea hha)
tüdrukud ka k6ik lehvitasid ja hüüüdsid Baiiibaaaai baaiibaaaaibaibai!!!
Elmo&co hiroko ja m6ed veel jäid sinna.. ma pakkisin oma asju.. ma olin ju rattaga.. lisaks kunstiklassist leitud maalidele, kahele paarile vahetusjalan6udele, shodo paberikomplektile hulgale raamatutele, minitekile jne.. oli mul nüüd ka suuuuuur lofti kott. pidin nad k6ik kuidagi transporteeritavasse kujusse saama.. Vaatasin siis sina lofti kotti esimest korda.. Paar tüdrukut teistest klassidest tulid ka klassi.. Yamazaki-kun tuli ka.. andis mulle oma meili ja poseeris paar korda pildil.. Paar tüdrukut siis ütlesid et nad olid üllatund et mul täna viimane päev on..
jäid klassi suumima.. Ma leidsin lofti kotist suure roosa lambakujulise soojakoti (karvade all oli mingi ümmargune pudel vms.. kuhu soe vesi käib.. ja siis on karv soe :) siis mingi mini soojakoti (lõvi kujulise) siis keraamilise kausi ja teetassi.. m6lemad hästi nummid! Siis j6uluminig.. saabas :D kus sees oli jaapani snäkke hästipalju.. ja siis mingi must sakuralehtedega väike rätik.) JA SIIS ümbrik!
ma olin shokis t nad niipalju raha minu peale kulutasid... siis tegin ümbriku lahti.. ja tuli suurem shokk! seal oli kaks klassipilti Okinawal v6etud. Ja kirjakesed KÕIGILT klassikaaslastelt! aah kui nunnnnu! Jäime siis jugema neid paari tüdrukuga.. Siis ma nutsin jälle lahinal. Sekijou-kun nt. kirjutas Memory is a prescious thing! Adios. (inglise keeles) :)
ja Hirata kirjutas.. Anata to aette yokatta Ureshikute ureshikute kotoba ni dekinai lalalalalaaa..(laulus6nad) ja 'Anata no tonari Yuudai' sinu k6rval olev Yuudai (Hirata-kun)
Tsukada-kun joonistas sinna pildi One Piece'ist :D haha.. Kuhabara-chan joonistas minu näo :D täitsa sarnanes. :P hästi nunnusti joonistas!
ja Koseki joonistas näo vihaste kulmude ja hösti blondide juustega :D ütles gabatte vms.. :D haha
Igast originaalseid message' sain.. Eestis raamin raudselt ära.. v6i kleebin seinale vms.. liiiga nummid!
See oli k6ige parem kink minuarust!
Siis pidin koju minema.. väntasin oma rattaga siis mäest üles.. K6ik mu stuff mahtus sinna lofti kotti ära haha:)
m6tlesin koolist.. k6ikidest mälestustest. ja et see on viimane kord kuidas ma koolist selle punase rattaga koolivormis koduteed pidi koju väntan..
Siis pillisin jälle.. haha
olin terve kodutee nii m6ttes et üks hetk olin kodu ukse ees ja siis j6udis kohale et.. Oh olengi juba kodus. Kiiresti läks.

Oeh. Uskumatu oli see kooliaasta!

J6ulud olid ka vahepeal! siis ei toimunud miagi erilist. Siin ei peeta j6ulusid. Ma olen viimased paar nädalat täielik turist olnud.. M6tlen koguaeg et nüüd kohe varsti (nädala pärast) tagasi koju.. Käisin Tokyo toweris.. Yokohamas.. ja igalpool erinevates kohtades Tokyos.. s6pradega..
Yoyogi pargis oli Soome vahetus6pilase sünnipäeva pidamine.. k6ikide s6pradega.. Viimast korda suumisime k6ik koos Tokyo linnavahel..
Jätsime siis hüvasti.. ja k6ik lubasid k6igile et tulevad/tuleme külla k6igile.. :D´k6ik tulevad eestisse kunagi.. ja ma lähen soome, taani, saksamaale, austriasse, hollandisse jne.. :d hah
k6igile külla! Nii hea kui on igalpool maailmas tuttavaid. :) üksk6ik kui migi hetk tuleb v6imalus kuskile minna.. siis sab kohe kohalikuga ühendust v6tta ja ongi kohalik tuttav v66ral maal aitamas.

Yokohama oli maan! ma nägin 6htul päikseloojangu ajal Mt. Fujit pilvel6hkujate vahelt.. oehh.. see on see jaapani maagia..
Hiroko ja Kaoriga läksime.. 2 tundi rogis6itu sinna ja tagasi.. Tagasis6idu ajal magasime k6ik üksteise otsas haha.. ma toetasin seinavastu pea.. Kaori pea oli minu 6lal Hiroko pea oli Kaori 6lal.. ja nii me magasime.. 2 tundi.. hah pärast oli tunne nagu oleks kuskilt teiselt poolt maakera tagasi reisind.

Uue aasta tulek on veits meeldejääv.. Aastavahetus polnud midagi erilist jällegi.. sest japsid on ju hommikuinimesed. ei mingit pidu ega söögiorgiat :D
hommikul t6usid k6ik ilusti varakult üles.. (sest k6ik olid varakult magama läind :D )
ja siis oli laual sellline hommikusöök mida ma pole varem elus näind o.o
Mitte ühtegi reaalselt maitsvat asja polnud laual.
lol ma tegin pilti.. Mingi poolelus suur krevett keset lauda.. siis igalühel oma isiklik väike krevett :d siis muid molluskeid.. igaühel oli kauss.. seal sees oli mingi tahke kliistriliimi moodi kamakas (omochi) seda süüakse traditsiooniliselt alati uue aasta alguses.
Sinna peale raputasime mingit p6letatud vetikat.. (mulle meeldib ori..aga see oli mingi otse merest kuivatatud.. bakterid oldi välja p6letatud :d )
miso supi sees.. väkk. Siis oli mingivetikatutt taldrikupeal... veidralt 'jap stiilis' maitsestatud kalamari.. mustad magusad oad.. Keset lauda olid kombitsad.. palju kombitsaid :D haha
ja siis isa andis mulle proovida veits jaapai saket. Nagu viin lahjendatud veega. jube
k6ik hakkas üles tulema :D j6in piima ja suhkruga kohvi peale..ja oli normaalne jälle.. Siis läksime perega k6ik koos maja lähedal olevasse templisse.. edastasime uueaasta soovid.. viskasime paar senti templisse sendikasti :) plaksutasime kaks korda. kummardasime kaks korda.. Siis saime mandariini! :P tasuta ^^ jalutasime siis koju.. ma tegin väiksel6unauinaku.. sest hommikusöök kell8 on selgelt vara minujaoks. Siis 3 ajal pidid külalised tulema.. Isa vend perega. Nad jäid tund aega hiljaks.. vennal oli k6ht ilelt tühi... mingi hüppas mööda maja ringi hüüdis aaah ma tahan süüüüüaaa!!! :D lol..
sest laud oli kaetud ''k6ige paremaga''
xD siis tulid külalised.. isa vend naise poja ja tütrega.. Poeg Noa oli 16 tütar Rina oli 14..
Noa pidi minu k6rvale istuma. oli terve aja vait ja krambis.. ei vaadand minu poolegi.:D siis mult küsiti et mis on jaapani veidrused :D noh et mis on siin veidrat.. mille peale ma m6tlen.. Miks siin nii on?!
ma siis ütlesin et palju väikseid detaile :D nt. Et koolis poisid ja tüdrukud ei söö koos l6unat.. eiräägi eriti omavahel jne :d ja siis narriti Noat et noh räägi midagi :D tee kalli nt :D ma naersin.. Noa oli mingi OMG.
pärast surusime kätt ta muutus punaseks.. Oh jah.. :D Isegi mu hostvend on selline scaredypants.
:D ei räägi minuga eriti.. kui ma midagi küsin siis loomulikult.. aga ise juttu küll ei alusta :Dhaha
Rina oli nunnu.. teadis Exile'i Someday tantsu.. k6ik palusid et ta 6petaks.. aga ta oli mingi Yada yada hazukashiiyo.. (ühes6naga.. keeldus :D )
Täna hommikul pidin ka seda kliistrivärki sööma.. kell 8 hommikul. Ja homme ilmselt ka.. Alati on kolm esimest päeva uuest aastast omochi söömine. Selline traditsioon.
Igatahes.. On veel jäänud üks tegus nädal. S6pradega kokkusaamised.. teile suveniiride ja nänni shoppamine :D jne...
Osad asjad juba pakitud.. veits näni eesti poole saadetud..
Kohver kinni ei lähe xD
ohjah..
Näeme siis nädala pärast!
KALLID OLETE!


1 comments:

Kristiina said...

tuli ka pisar silma

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com