Wednesday, February 24, 2010

hisashiburi.

Lõpuks jõudsid kohale mu 2 esimest pakki mis ma maapostiga Jaapanist siia saatsin!! Novembris saatsin ;P
Nüüd alles sain kätte.. Ehk siis need mis ma jaanuaris saatsin.. peaks j6udma siia mingi aprilli lõpu poole :/
lol
Sain palju suveriideid selle batch'iga..
:D mida mul ilmselt seeaasta üldse vaja ei lähe.. Selline tunne et selle aasta lumi ei sula sajandi jooksul ka ära.. :/Mõned õpikud sain kah.. Ja mõned ajakirjad ja muud nänni ;P

Perega ja sõpradega olen siiamaani kontakti hoidnud.. Emaili teel.. Peaks neile kaardid saatma mingi hetk.. oeh.. '
Ma siis rääkisin neile meilis et nüüd varsti lähevad uued Eesti võpid Jaapanisse.. Ja mulle saadeti tagasi meil, et kui kellegil mingeid probleeme vms peaks tekkima.. et Nende uks on alati avatud minu sõpradele jne. Niiet.. Kontakteeruge tulevased Jaapani võpid minuga :P Yamamoto household on avatud :) aaaww nii nummi ikka..
*samishii*


Edaspidi.. tahan suumida YFU vabatahtlikuna.
Esimene projekt on Unicefi Sinine nädal!
see toimub Tallinnas (kuskil vanalinnas..) Minu sünnipäeva-aegu.. mingi 17-2... eimäleta täpselt.
Ma korraldan Aasia tuba vms.. Nieit kui kellegil tuleb m6ni aasiapärane mäng v6i tants vms.. meelde.. Kommenteerige palun!. Ganbaru.
..dewa
Matane;)

1 comments:

L&E said...

Hei, esimestkorda loen su blogis, tahtsin ise ka jaapanisse vahetusõpilaseks :)
Vedas täiega sul ikka: )

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com