Wednesday, November 11, 2009

Igatsen


桜坂 / Sakurazaka (Cover) - 平原綾香 / Hirahara Ayaka
Fukuyama Masaharu esituses o parem.. aga ma ei leidnud 6iget embed code'i selleks.. :(
Aaaahhh.. Kas jaanuaris veel j6ululaat toimub?? ma tahan lume sees vanalinnas glögi juues ringi patseerida.. Who's with me? Täna tuli ilge koduigatsus peale.. v6i noh.. tallinna igatsus :) ja s6prade... ja KOHUPIIMa.. j2tkuvalt...
-.-
Varsti hakkan vaikselt maapostiga asju tagasi saatma.. Kas kellegil on mingeid soove japsist?

Laadisin just ligi200 v2lja valitud pilti orksi... v2simus xD

Jaanuaris eks..
Teeme j6ulud tasa.. :D peame veel ühed j6ulud maha! sest siin pole erilist j6ulupidamist.. tahaks juba piparkoogil6hnalisi küünlaid p6letada..

Sain täna oma pagasi k2tte.. k6ik oli ilusti olemas.. :) maan
üritasin kumonit h2stipalju t2na teha.. tegelt tegin ainult mingi 9 lehekülge xD feil.. aga p2rast 5te lehte j2in ma magama.. siis tegin veel 4 ja siis magasin 4 tundi xD siis üritasin veel thea aga ilge uni tuli j2lle m6tlesin et magan terve p2eva maha kui ma nii j2tkan.. ja siis suumisin arvutit xD aga nagu reaalselt kumon on selline unerohi... isegi kui und pole.. j22n magama.

ok nüüd ongi kell juba 1.. tuleb hakata kumonit tegema.. et magama j22da...
saudy

7 comments:

Mo said...

Ma tuletan meelde sulle, et sa tahtsid japsist osta endale SUUURE kanji pintsli:D. Lampi tuli meelde. Loodan, et sa ei unusta kui pole veel ostnud...pärast kui sul Eestis tuleb meelde on liiga hilja.

Onsenis oled juba käind?

http://www.saunas.com/FAQ%27s/Saunas%20of%20the%20World/japaneseonsen.aspx

vaatasin praegu onseni pilte.....nii väga tahaks minna.

Elisabeth said...

Kalligraafiapintsleid ma muidugi ostan enne tagasitulekut.. praegu ma kasutan koguaeg kooli oma.. mul ju kalligraafiatunnid :P

onsenis pole k2ind aga plaanime minna..

Unknown said...

Esimene kord kui sul igatsus peal on? Ehk on see hea? Ei ole siis nii raske sealt tõusva päikese maalt lahkuda?

Elisabeth said...

loomulikult pole esimest korda.. -.- mul on pidevalt selliseid hetki... lihtsalt.. üüd kirjutasin veits.. Aga need ei pane mind veel koju tahtma.. sest siin o iipalju head.. teistmoodi head. ja loomulikult ma igatse s6pru ja k6iki.. :P

Mariliis said...

Igatsen sind ka kullake! ^^

Sa võiksid sealt maapostiga saata enne ennast siia :D

Christian said...

Tsau Liisu, palun uuenda enda blogi:)

Mo said...

hehe, varsti kuu aega viimasest sissekandest täis. Tundub, et Liisul on midagi palju paremat ja huvitavamat teha nagu ma orksi piltidest näen

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com